Ez egy nagy örök kérdés. Íme néhány érv és ellenérv a sajátklienseknek.
Az utóbbi időben egyre több szerver elkezdett saját klienst használni. Ez annyit takar, hogy ahhoz hogy felmehessünk az adott szerverre, le kell töltenünk a saját minecraft indítójukat, amibe be kell jelentkeznünk általában a saját honlapjukon/szerverükön használt felhasználónév+jelszóval, és ez után tudunk csak felmenni a szerverre.Ezeknek előnyük és hátrányuk is van.
Előnyei:
- Modolhatják a klienst, ezzel megnövelve a játékélményt.
- A készítők a saját szerverüket alapból betehetik a listába, ezzel megkönnyítve a felhasználók dolgát.
- A szerkesztők feltüntethetik a saját nevüket a kliensben, valamint további egyéb információkat.
- A fejlesztők könnyebben megakadályozhatják a szerveren a csalásokat, névlopásokat.
- Nincs szükség AuthMe plug-in használatára sem, mivel a névbiztonság így megvan.
Hátrányai:
- Egy csomó játékos nem tölti le a klienst, és nem megy fel az ilyen szerverekre.
- Aki sok helyen játszik, annak elképzelhető hogy akár 4-5 kliens is van a gépén, amiket ha rosszul programoztak, akkor akár össze is akadhatnak.
Tény hogy kevesebb a hátránya, azonban ezek azért nagyon nem elhanyagolható dolgok. Főleg a játékosszám. Ennek a csapdájába esett most a Legendary MC (régebben Force-Craft) szerver is. Ez viszont az adminok döntése, ők tudják hogy nekik mi volt ezzel a céljuk, de mit ér egy normál, vagy főleg akár egy PvP szerver ha 1-2 max 8-10 ember lézeng az óriás világokon? Semmi értelme ennek így. Remélem hogy a jövőben azért sikerül játékosokat toborozni, mert ez így tényleg unalmas. Akadnak viszont más klienses szerverek, akik ezt korábban kezdték, nekik esetleg lehet hogy megéri. Jó szórakozást!
Az utóbbi időben egyre több szerver elkezdett saját klienst használni. Ez annyit takar, hogy ahhoz hogy felmehessünk az adott szerverre, le kell töltenünk a saját minecraft indítójukat, amibe be kell jelentkeznünk általában a saját honlapjukon/szerverükön használt felhasználónév+jelszóval, és ez után tudunk csak felmenni a szerverre.Ezeknek előnyük és hátrányuk is van.
Előnyei:
- Modolhatják a klienst, ezzel megnövelve a játékélményt.
- A készítők a saját szerverüket alapból betehetik a listába, ezzel megkönnyítve a felhasználók dolgát.
- A szerkesztők feltüntethetik a saját nevüket a kliensben, valamint további egyéb információkat.
- A fejlesztők könnyebben megakadályozhatják a szerveren a csalásokat, névlopásokat.
- Nincs szükség AuthMe plug-in használatára sem, mivel a névbiztonság így megvan.
Hátrányai:
- Egy csomó játékos nem tölti le a klienst, és nem megy fel az ilyen szerverekre.
- Aki sok helyen játszik, annak elképzelhető hogy akár 4-5 kliens is van a gépén, amiket ha rosszul programoztak, akkor akár össze is akadhatnak.
Tény hogy kevesebb a hátránya, azonban ezek azért nagyon nem elhanyagolható dolgok. Főleg a játékosszám. Ennek a csapdájába esett most a Legendary MC (régebben Force-Craft) szerver is. Ez viszont az adminok döntése, ők tudják hogy nekik mi volt ezzel a céljuk, de mit ér egy normál, vagy főleg akár egy PvP szerver ha 1-2 max 8-10 ember lézeng az óriás világokon? Semmi értelme ennek így. Remélem hogy a jövőben azért sikerül játékosokat toborozni, mert ez így tényleg unalmas. Akadnak viszont más klienses szerverek, akik ezt korábban kezdték, nekik esetleg lehet hogy megéri. Jó szórakozást!
Nincsenek megjegyzések :
Megjegyzés küldése
A hozzászólásokra vonatkozó szabályzat itt olvasható.