A mai világban számtalan webhely van, és szerintem nem igazán találni olyat, amelyik még egyszer sem kapott volna valamilyen negatív visszajelzést, akár komment, akár üzenet formájában. Sokan sajnos képtelenek megfelelően kezelni ezeket.
Sok lehetőség van amit tehetünk, ha negatív megjegyzést kapunk. Íme tehát a lehetőségek:
Ne maradj le semmiről!
Sok lehetőség van amit tehetünk, ha negatív megjegyzést kapunk. Íme tehát a lehetőségek:
Törölhetjük, mint ha mi sem történt volna
Sokan ezt a megoldást válasszák, azonban evvel csak magunkat verjük át. Azt hisszük hogy minden rendben, szuperek vagyunk, közben pedig lehet hogy a látogatók nagy része csak azért jön, hogy nevessen egy jót azon, hogy milyen béna az oldal. Ez a megoldás semmiképp nem jó. Az olvasók azt érezhetik hogy nem adunk a véleményükre, és szépen lassan mindenki el fog pártolni tőlünk. Ezt a megoldást tehát NEM ajánlom.
Ott hagyhatjuk gondolkodás nélkül
Ez a megoldás talán egy fokkal jobb, mert azért az olvasók is látják hogy más már szóvá tette a dolgot, és lehet hogy a továbbiakban nem fognak még egyszer ugyanarra a dologra panaszkodni. Ennek a megoldásnak viszont óriási hátránya, hogy az olvasók tudják hogy már reklamáltak, de látják hogy nincs reakció, így azt érezhetik, hogy senkit nem érdekel a véleményük, és ez nem jó. Fontos hogy foglalkozzunk az olvasókkal, ugyanis a honlapok miattuk híresek. Ők teszik fontossá a webhelyeket. Látogatók nélkül az információ tulajdonképpen fölösleges.
Reagálhatunk rá, és elgondolkodhatunk
Igen, jól sejtitek, ez a jó út. Ha korrektül reagálunk a negatív kritikákra, és megpróbálunk változtatni vagy javítani a tartalmunkon, akkor a látogatók is fontosnak érzik magukat, és az oldalunk minősége is javul. Fontos hogy egy látogatót, olvasót se veszítsünk el! Minden ember számít! Ha a többiek is látják hogy fogadjuk a kritikákat, akkor valószínűleg ők is szívesebben mondanak majd véleményt, vagy reagálnak a megjegyzéseinkre.
Troll kommentek
Igen, ilyenek is akadnak. Ha olyan hozzászólást látunk egy blogon hogy pl.: "szar" vagy "béna, az enyém jobb", azaz olyanokat amik nem építő jellegűek, nincs benne az hogy mivel van gond, esetleg még reklámozzák is benne magukat, és sokszor az ilyen, így reklámozott blogok minősége egyenlő a nullával. Ha jobbak lennének, akkor nem mások szidásából akarnának megélni. Még egyszer hangsúlyozom hogy ez csak az ilyen pár szavas, értelmetlen negatív kritikákra igaz. Ezeken fölösleges idegeskedni. Vagy kitöröljük, vagy otthagyjuk.
Ne hangoljon le!
Bizony vannak negatív kritikák, de nem szabad hogy ezek elvegyék a kedvünket attól, amit csinálunk. Inkább változtassunk, és törekedjünk a jobb minőségre, és küzdjünk azért, hogy az állandó kritikusok is elégedettek legyenek a munkánkkal, hisz minden látogató számít! Ne feledjétek! A blogoláshoz akaraterő, és elszántság is kell, és ezt pár negatív komment nem veheti el egy igazi bloggertől! További jó honlapszerkesztést!
Ne maradj le semmiről!
Nincsenek megjegyzések :
Megjegyzés küldése
A hozzászólásokra vonatkozó szabályzat itt olvasható.